Upgrade Premium Comarch – płatny Hot line
Comarch wprowadza zmiany w konsultacjach telefonicznych, tzw. Hot line dla Klientów Comarch ERP Optima. Dotychczas taka usługa była bezpłatna. Liczba użytkowników programu powiększa się, w szybkim tempie i niestety Comarch nie jest w stanie świadczyć takiej pomocy jak do tej pory dla wszystkich.
Z Comarch ERP Optima korzysta już ponad 70 000 Klientów. W celu podniesienia satysfakcji Klientów obsługiwanych przez infolinię nastąpi zmiana zasad. W ciągu kilku miesięcy Comarch wprowadzi usługę „Upgrade Premium”. Wraz z nią pomoc telefoniczna zostanie wyłączona ze standardowej wersji asysty i dostępna wyłącznie w wersji Premium. Użytkownicy Comarch ERP Optima/XT w chmurze otrzymają Upgrade Premium automatycznie.
Zmiana będzie wprowadzana stopniowo, Klienci którzy wykupili asystę w styczniu 2019 lub wcześniej czyli w ramach starych zasad zachowają prawo do pomocy telefonicznej do końca ważności wykupionej asysty.
Na przełomie stycznia i lutego ukaże się nowa wersja Comarch ERP Optima 2019.2. Zmienią się w niej zapisy w „Warunkach korzystania z Oprogramowania Comarch ERP Optima, Comarch ERP Optima wersja BR oraz Comarch ERP Klasyka”. Zainstalowanie nowej wersji będzie oznaczał, że Klient będzie mógł bezpłatnie korzystać z konsultacji telefonicznych tylko do momentu wprowadzenia usługi Upgrade Premium lub do czasu, do którego nabył prawo konsultacji telefonicznych kupując system Comarch ERP Optima lub upgrade do tego systemu według wcześniejszych warunków korzystania.
Mamy nadzieję, że dzięki zmianie w tym rozwiązaniu Klienci nie będą musieli już czekać na linii kilkanaście minut, aby uzyskać pomoc. Znaczące usprawnienie działania infolinii ma przyczynić się do zapewnienia zadowolenia z pomocy Comarch.