Comarch e-Sklep 2019

e-sklep comarch

Comarch e-Sklep 2019

Jest już dostępna nowa wersja e-Sklepu Comarch. Dużo zmian, nowych funkcji, z których choć część postaramy się przedstawić w artykule.

Zdecydowanie widać coraz większe zainteresowanie e-Sklepem Comarch. W stosunku do roku 2017 odnotowano wzrost sprzedaży o ponad 25% w całej Polsce. Klienci przede wszystkim widzą potrzebę funkcjonowania w sieci. W związku z tym dla wygody użytkowania e-Sklep ciągle jest udoskonalany.

Z punktu widzenia właściciela sklepu, wprowadzono przede wszytskim bardzo przydatne funkcje wspierające pozycjonowanie sklepu. Istnieje możliwość konfiguracji sposobu budowania linków do stron z kategoriami towarów oraz obsługę towaru archiwalnego. Pozycjonowanie w e-commerce to z pewnością niezbędne działania do pozyskiwania klientów. Kolejnym ułatwieniem jest integracja z Allegro, która pozwala na wystawianie aukcji wg wybranego cennika oraz integracja z Google Analytics. Najbardziej godne uwagi nowe akcje dotyczące Ulepszonego e-commerce: dodawanie towaru do koszyka, wybór płatności, logowanie oraz rejestracja. Zmienił się także sposób dodawania kont Allegro, ponieważ autoryzacja odbywa się bezpośrednio przez serwis Allegro.

Dla ułatwienia obsługi zautomatyzowano proces zarządzania domenami sklepu. Od teraz dodawanie czy usuwanie administrator wykonuje samodzielnie w panelu administracyjnym. e-Sklep wersja B2B w nowej odsłonie posiada to możliwość importu towarów do koszyka z pliku csv.

Comarch e-Sklep

Do nowości, które chcemy podkreślić zaliczamy:

  • Funkcję ponownego zamówienia towaru z zamówień historycznych;
  • E-mail przypominający o konieczności dokończenia płatności online przy braku zapłaty;
  • Oznaczenie towaru nieaktywnego jako archiwalny;
  • Zoptymalizowanie procesu pobierania zamówień i statusów zamówień dla integracji z Kup teraz na Ceneo;
  • Dostosowanie do wymagań w zakresie ochrony integralności parametrów przekierowań z płatnością Dotpay.

Cenną wiadomością jaką teraz otrzymamy po zalogowaniu się do serwisu będą dane o błędach, podczas gdy takie wystąpiły. W panelu administracyjnym system pokaże w związku z tym informacje o niepoprawnych synchronizacjach z ostatnich 48 godzin. Wprowadzono nową kolumnę „Paczka do zamówienia”, umożliwia sortowanie listy paczek InPost.

Pełną listę zmian i opisów znajdą Państwo na dedykowanej stronie. Zachęcamy również do przeczytania poprzedniego artykułu, w którym opisujemy jeszcze więcej funkcjonalności e-Sklepu.

Aktualizacje e-Sklepów wykonuje się automatycznie dla najnowszych wersji systemów ERP.