Informacje o Upgrade Premium

Informacje o Upgrade Premium

 2019

Otrzymaliśmy wstępną informację na temat zmian w zakresie pakietu asysty i wprowadzenia płatnej infolinii Comarch. Jak już pisaliśmy, z systemu Comarch ERP Optima korzysta coraz więcej firm. W celu podniesienia satysfakcji Klientów obsługiwanych przez infolinię nastąpi zmiana zasad. W ciągu kilku miesięcy Comarch planuje wprowadzić usługę „Upgrade Premium”. Wraz z nią pomoc telefoniczna zostanie wyłączona ze standardowej wersji asysty i będzie dostępna wyłącznie w wersji Premium.

 

 

Mamy nadzieję, że dzięki tej zmianie Klienci nie będą musieli już czekać na linii kilkanaście minut, aby uzyskać pomoc. Znaczące usprawnienie działania infolinii ma przyczynić się do zapewnienia zadowolenia z obsługi ze strony użytkowników.

 

 

Wdrożenie Upgrade Premium planowane jest na wrzesień 2019. Ma pozwolić na odbywanie konsultacji telefonicznych w szybszym tempie i  tylko tym Klientom, którzy taką usługę wykupią. Wyjątkiem są Klienci Comarch ERP Optima w chmurze, którzy nadal będą mogli korzystać z asysty telefonicznej na obecnie funkcjonujących zasadach.

 

 

Po zmianach będą dostępne dwa warianty asysty do wyboru:

 

  1. Upgrade Podstawowy:

– prawo do pobierania nowych wersji systemu,

– prawo do korzystania z konsultacji mailowych ze strony specjalistów Comarch,

– brak możliwości skorzystania z konsultacji telefonicznych!

  1. Upgrade Premium:

– konsultacje telefoniczne ze specjalistami Comarch,

– szybsza obsługa zapytań przez nadanie im priorytetu,

– dostęp do 4 wybranych szkoleń elektronicznych.

 

 

Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z Upgrade Premium będą musieli wykupić w pierwszej kolejności Upgrade Podstawowy. W wersji Podstawowej ceny pozostają bez zmian. Nadal będą stanowić odpowiednio 20, 30 lub 40% wartości instalacji wg aktualnie obowiązującego cennika (procent zależy od terminu zakupu asysty).

 

 

Cena Upgrade Premium jest niezależna od posiadanych modułów, ich wersji czy ilości stanowisk i jest stałą kwotą. Przy zakupie usługi na okres miesiąca –  wynosi 175 zł netto a przy zakupie na rok – 1750 zł netto. Dla Biur Rachunkowych i Podmiotów Powiązanych ceny te odpowiednio wyniosą: 210 zł na miesiąc i 2100 zł na rok.

 

Upgrade Premium Comarch

 

 

Nową asystę będzie można zamówić tak jak wersję podstawową u swojego partnera Comarch. Po złożeniu zamówienia na Upgrade Premium, będzie on dostępny dla Klienta nie wcześniej niż następnego dnia po przetworzeniu zamówieniu.

 

Dokładne informacje otrzymają Państwo również w maju bezpośrednio od producenta Comarch. O dalszych krokach będziemy powiadamiać Państwa na bieżąco.