Jak użytkownicy oceniają systemy Comarch ERP – najnowsze badanie rynku

Jak użytkownicy oceniają systemy Comarch ERP – najnowsze badanie rynku

 

 

Na początku roku Comarch przeprowadził badanie satysfakcji wśród klientów systemów klasy ERP.  W badaniu uczestniczyli prezesi i właściciele firm, pracownicy kadry zarządzającej, menedżerowie oraz specjaliści wszystkich branż obsługiwanych za pośrednictwem systemów ERP. W poniższym artykule zaprezentujemy Państwu wyniki tej ankiety oraz omówimy najważniejsze wskaźniki.

 

 

Użytkownicy zostali poproszeni, aby biorąc pod uwagę wszystkie dotychczasowe doświadczenia z systemami, określili swój poziom zadowolenia.

W ankiecie wzięło udział ponad dwa tysiące osób. Wysoko ocenili oni systemy Comarch zarówno pod względem niezawodności, jak też korzyści
z użytkowania oprogramowania.

 

 

 

Najważniejsze wskaźniki i opinie

 

Jako najważniejsze wskaźniki w badaniu uznano niezawodność systemów, obsługę zmian w przepisach oraz ocenę pracy z oprogramowaniem. Wysoki poziom zadowolenia wpłynął również na chęć polecenia przez ankietowanych, programów Comarch innym firmom.

 

 

Użytkowanie systemów Comarch w opiniach klientów

 

W drugiej części ankiety zbadane zostały poszczególne obszary przedsiębiorstwa, na funkcjonalność których wpływa użytkowanie systemów Comarch.

Każda firma decydując się na wdrożenie systemów klasy ERP, kieruje się chęcią usprawnienia procesów biznesowych  oraz osiągnięcia wymiernych korzyści, jak np. redukcja kosztów czy poprawa jakości obsługi Klienta. Jak wynika z przeprowadzonej ankiety systemy Comarch w dużej mierze spełniają oczekiwania użytkowników i mają bezpośredni wpływ na poprawę efektywności całego przedsiębiorstwa.

 

Według ankietowanych, zastosowanie systemów Comarch ERP wpływa na:

 

 

 

 

 

 

 

 

Społeczność Comarch ERP

 

 

Zapraszamy Państwa na specjalną platformę Comarch, gdzie użytkownicy, partnerzy oraz przedstawiciele Comarch dzielą się wiedzą oraz swoimi doświadczeniami. Za jej pośrednictwem mają Państwo możliwość zadać
pytanie dot. funkcjonowania systemu, zgłosić pomysł na nowe funkcjonalności, jak również zapoznać się
z doświadczeniami pozostałych klientów. Aby dołączyć do społeczności wystarczy kliknąć tutaj.