pobieranie zamówień z platformy BaseLinker – aplikacja identyfikuje towar na podstawie kodów: EAN, SKU lub ID
tworzenie indywidualnych kart klienta w systemie ERP lub rejestracja zamówień na kontrahenta JEDNORAZOWY
wysyłanie do platformy BaseLinker statusów zamówień: (gotowe do odbioru, potwierdzone, zrealizowane, wysłane, itp.)
wysyłanie do platformy BaseLinker numerów listów przewozowych
przesyłanie rzeczywistego stanu magazynowego danego produktu z systemu ERP do magazynu BaseLinker
aktualizacja dostępnych ilości zestawów produktowych oferowanych na aukcjach w oparciu o stany magazynowe produktów składowych
eksport z systemu ERP do BaseLinker towarów wraz z atrybutami, opisami i zdjęciami
bieżąca aktualizacja cen produktów w systemie BaseLinker na podstawie cen ustawionych w systemie ERP
automatyczna kompletacja zestawów na podstawie receptur
automatyczne wystawianie faktur i paragonów na podstawie zamówień z BaseLinker
automatyczna fiskalizacja paragonów
automatyczne drukowanie dokumentów sprzedaży
Oferujemy gotowe rozwiązania zapewniające realizację typowych procesów e-commerce, ale także dostosowujemy aplikację do indywidualnych potrzeb Klientów.
Obserwując rynek sprzedaży internetowej stale usprawniamy aplikację i dostosowujemy ją do coraz to nowszych potrzeb Klientów.
Aplikacja pozwala zoptymalizować proces sprzedaży przez zminimalizowanie ryzyka pomyłek i błędów ludzkich oraz poprzez skrócenie czasu obsługi zamówienia.
Wraz z aplikacją oferujemy profesjonalne wdrożenie. W oparciu o nasze bogate doświadczenie możemy zaproponować obsługę procesów e-commerce zgodnie z najlepszymi praktykami i z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta.