Kolejne wdrożenie OS WebService, Comarch XL – mercado.pl

Kolejne wdrożenie OS WebService, Comarch XL – mercado.pl

 2021

Integracja sklepu internetowego z system ERP pozwala na sprawną i szybką obsługę zamówień oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia błędu. Przekłada się to niewątpliwie na jakość obsługi i zadowolenie klientów. Coraz więcej firm zdaje sobie z tego sprawę, co znacząco wpływa na popularność naszego rozwiązania.

 

Jedną z nich jest mercado.pl, niedawno powstały sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada produkty proekologiczne i prozdrowotne oraz autorskie kompozycje prezentowe. Jest to nowa marka istniejącej już od ponad stu lat firmy Święty Wojciech Dom Medialny, cieszącej się dobrą opinią oraz zaufaniem wśród klientów.

 

Przyjazny interfejs oraz intuicyjną platformę sprzedażową sklep zawdzięcza certyfikowanemu partnerowi Magento 2 – firmie Aurora Creation.
Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu wdrożeniach oraz nieustanny rozwój i optymalizacja sklepów internetowych obsługiwanych klientów zapewniły sprawne i profesjonalne stworzenie witryny mercado.pl.

 

Wdrożenie aplikacji OS WebService

 

Aby podnieść jakość obsługi zamówień, sklep zdecydował się na wdrożenie naszego autorskiego rozwiązania – aplikacji OS WebService, która zapewnia wymianę informacji o produktach i zamówieniach między sklepem internetowym, a systemem Comarch ERP XL.

 

Jako główne funkcjonalności aplikacji wykorzystywane przy tej integracji na pewno należy wskazać:

 

  • pełna synchronizacja informacji o towarach, w tym: kategoriach, atrybutach, zdjęciach, powiązaniach między towarami
  • obsługa produktów konfigurowalnych (m.in. kosze prezentowe)
  • synchronizacja stanów magazynowych z wielu magazynów
  • tworzenie zamówień w systemie Comarch XL z uwzględnieniem indywidualnych preferencji klientów (np. tekst na wydrukach kartek okolicznościowych)
  • aktualizowanie regularnych i promocyjnych cen produktów

 

Wdrożenie OS WebService przyczyniło się do zautomatyzowania procesu obsługi zamówień oraz ograniczyło ryzyko błędów ludzkich. Pozwoliło zaoszczędzić czas pracowników, którzy zamiast przepisywać zamówienia do systemu ERP mogą skupić się na innych, bardziej istotnych obowiązkach. Przełożyło się również na wymierne korzyści dla klientów. Dzięki szybszej realizacji zamówień, zwiększyło się ich zadowolenie z zakupów.

 

Podsumowując, rynek eCommerce daje bardzo duże możliwości dotarcia do nowych klientów. Jednak tak szybko, jak zwiększa się ilość osób robiących zakupy online, tak szybko rośnie konkurencja w postaci innych sklepów internetowych. W celu zwiększenia swojej przewagi rynkowej warto zwrócić uwagę, jak ważną rolę pełni w tej kwestii automatyzacja. Stosowanie rozwiązań usprawniających proces obsługi zamówień pozwala zwiększać zadowolenie klientów budując tym samym przewagę rynkową sprzedawcy.

 

Dziękujemy mercado.pl za zaufanie oraz życzymy jak największej ilości zadowolonych klientów. 🙂