Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2018.0.1, w której wprowadzono ponad 90 zmian. Oznaczają one sprawniejszą pracę oraz dostosowanie systemu do zmian w przepisach.

Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją, która w przystępny sposób opisuje wprowadzone zmiany. Dostępne są również filmy instruktażowe, w których szczegółowo omówione są wybrane funkcjonalności (linki do filmów poniżej).

Najciekawsze zmiany wprowadzone w wersji 2018.0.1:

  • automatyczne sprawdzenie statusu VAT kontrahentów
  • weryfikacja kontrahentów unijnych w bazie VIES
  • udostępniono konwersję listy KŚT2010 do KŚT2016
  • dodawanie opisu analitycznego służącego do opisania słowników oraz dokumentów
  • możliwość wprowadzania nieograniczonej liczby działalności na formularzu kwot indywidualnych wspólnika
  • bezpośrednia integrację ze spedytorem DPD oraz rozbudowano funkcjonalności dotyczące wysyłania paczek Sendit
  • funkcja seryjnego ustawiania minimalnej marży i maksymalnego rabatu oraz seryjnego ustawiania kategorii sprzedaży i zakupu dla wskazanych towarów
  • dodawanie logo firmy drukowanego na fakturach sprzedaży
  • poszerzona współpraca Comarch Mobile z Comarch ERP Optima o możliwość wypełniania ankiet na urządzeniach mobilnych i synchronizowanie ich z powiązanym zadaniem lub kontaktem w module CRM Plus
  • pole z pocztą kontrahenta na karcie kontrahenta, które jest przenoszone na wydruki
  • dostosowanie programu do przydzielenia przez ZUS indywidualnego rachunku składkowego
  • naliczanie składek na FGŚP dla pracowników spokrewnionych
  • kontrola limitu 14/60 dni w roku dla zasiłku opiekuńczego
  • nowa wersja pomocy do programu dostępna pod przyciskiem F1

Handel:

Księgowość:

Płace i Kadry: