Nowa wersja Comarch Mobile 2018.7
Z aplikacji Comarch Mobile korzysta coraz więcej przedsiębiorstw, które w specyfice swojej pracy uwzględniają różnorodne procesy handlowe. Dlatego cieszy nas fakt, że wersja 2018.7 posiada wiele nowych możliwości. Prace nad udoskonalaniem aplikacji ciągle trwają. Jest to narzędzie, które usprawnia pracę handlowców oraz ich przełożonych. Idealne rozwiązanie dla pracujących w terenie oraz osób, które odbywają spotkania handlowe na co dzień.
Od teraz z poziomu Mobile Zarządzanie jest możliwość konfiguracji i realizowania wizyt handlowych. W poprzedniej wersji Comarch Mobile taka funkcja była dostępna jedynie we współpracy z Comarch ERP Altum. Najważniejsze zmiany zaszły w sekcjach Działania i Ustawienia.
Działania
W tej części pojawia się terminarz z ustalonymi działaniami dla przedstawiciela. W bardzo łatwy sposób można dodać nową wizytę klikając ikonę plusa w prawym górnym rogu. W dalszej kolejności pojawia się formatka wizyty jak na grafice poniżej.
W celu skrócenia raportowania wizyty możliwe jest skorzystanie z gotowych wzorców, które wcześniej należy skonfigurować w Ustawieniach. Jest również dostępny plan wizyt na dany dzień wraz z mapą i spisem punktów kontrahentów, sklepów.
Jeśli wizyta nie została jeszcze zsynchronizowana z Comarch Mobile Sprzedaż jest możliwość jej edycji, podczas podglądu po udanym zapisie. Przedstawiciel może obserwować również Ranking wizyt w polu Raporty. Tam zapisują się wszystkie wizyty: Zakończone, Niepotwierdzone i Potwierdzone w określonym przedziale czasu.
USTAWIENIA
W tej części Comarch Mobile mamy pole z kaflami, gdzie każdy odpowiada za konkretne elementy do konfiguracji.
Odpowiednio możemy wybrać ustawienia dla:
- Wzorców wizyt – wspomniany już wcześniej; po określeniu elementów wizyty, można zapisać jako wzorzec, który przy kolejnych raportowaniach można wykorzystać,
- Elementy wzorców wizyt – w tym polu można ustalić te elementy, jak: przejazd, merchandising, należności i inne,
- Definicje ankiet – aplikacja daje możliwość stworzenia prze użytkownika ankiety, którą można wykorzystać podczas wizyty,
- Raporty towarów – handlowiec będzie mógł wypełnić Raport obecności towarów oraz Raport towarów konkurencji,
- Słowniki – wykorzystywane podczas różnych etapów konfiguracji.
- Słowniki – wykorzystywane podczas różnych etapów konfiguracji.
Do aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie zostały dodane nowe sekcje:
- Rejony – lista rejonów oraz ich opiekunów;
- Pracownicy – lista pracowników z możliwością podglądu poszczególnych;
- Kontrahenci – lista wszystkich kontrahentów, także z możliwością poglądu wybranego;
- Raporty.
Comarch Mobile 2018.7 współpracuje z:
- Comarch ERP XL 2017.2.1 – moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Serwis i Monitorowanie
- Comarch ERP XL 2018.2.1 – moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Serwis i Monitorowanie
- Comarch ERP XL Start – moduły: Zarządzanie (w zakresie Monitorowania), Sprzedaż (bez obsługi wizyt), Serwis (bez przeglądów) i Monitorowanie
- Comarch ERP Altum 2018.1 – moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Monitorowanie i mPOS
- Comarch ERP Altum 2018.2 – moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Monitorowanie i mPOS
- Comarch ERP Altum 2018.5 – moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Monitorowanie i mPOS Comarch ERP Optima 2019.0– moduły: Zarządzanie, Sprzedaż, Monitorowanie i mPOS
- Comarch ERP Menadżer Kluczy 2019.1.1
Przybliżyliśmy kilka wybranych nowych funkcjonalności. Lista jest naprawdę obszerna, poza opisanymi zmiany zaszły w Menu Towary, Serwis, czy w wyświetlaniu widoku katalogowego. Użytkowników zapraszamy do poznania wszystkich nowych możliwości aplikacji Comarch Mobile. Osoby, które zainteresowały się rozwiązaniem zapraszamy do kontaktu.