Kompleksowa obsługa w modelu hostingowym, polegającym na dzierżawie i administracji platformy sprzętowej umieszczonej w Comarch Data Center. Oferta jest atrakcyjna szczególnie dla Klientów posiadających, co najmniej kilka stanowisk, bez wysokich kosztów jednorazowych (tylko miesięczny abonament).
Nasi konsultanci są do dyspozycji Klientów, aby pomóc rozwiązać wszelkie problemy informatyczne. Oferujemy formę zdalną przez telefon, program TeamViewer jak i specjalną aplikację internetową, stworzoną specjalnie dla naszych Klientów. Szybkie i wygodne rozwiązania pomagające obniżyć koszty obsługi i jak najszybciej usprawnić Państwa system.
Jeśli pomoc zdalna jest niewystarczająca, nasi konsultanci przyjadą do Państwa, aby na miejscu rozwiązać problemy. Sprawność systemu, na którym opiera się Państwa firma jest dla nas priorytetem.
Oferujemy pełną pomoc związaną z systemami Comarch. Pomożemy dobrać odpowiednie i optymalne rozwiązania oraz moduły, które rzeczywiście usprawnią funkcjonowanie firmy. Rozwiążemy problemy informatyczne i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości związane z funkcjonowaniem systemów Comarch i innych aplikacji.
Nasi programiści mogą stworzyć rozwiązania dopasowane do Państwa potrzeb. Indywidualne podejście do oczekiwań klienta pozwala dać dokładnie to czego potrzebuje. Staramy się wykraczać poza standardy, oferując rozwiązania wytwarzane w sposób kreatywny i profesjonalny. Tworzymy indywidualne systemy, które zaspokajają konkretne potrzeby klientów, a także tworzymy dodatkowe funkcje do już istniejących aplikacji.
Organizujemy szkolenia z zakresu działania systemów ERP i aplikacji dodatkowych, aby zawsze byli Państwo na bieżąco i mogli osiągać pełną satysfakcję z użytkowania systemów Comarch. Chętnie wsłuchujemy się w oczekiwania Klientów – organizujemy szkolenia z zakresu oczekiwanego przez Klientów. Realizujemy również szkolenia indywidualne, dla konkretnych użytkowników czy grupy osób, dla których jest tworzony indywidualny program szkoleniowy.
Wszystkie warunki i regulaminy wykonywanych przez nas usług są z góry określone i zatwierdzone, tak aby klient wiedział ile i za co płaci. Zależy nam na przejrzystości, która powoduje zadowolenie ze wzajemnej współpracy.
Posiadamy specjalny program, w którym nasi klienci mogą zgłaszać problemy z systemem, naszym konsultantom. Dzięki temu zgłoszenie trafia od razu do właściwych osób. Zarówno Państwo jak i my możemy, dzięki niemu mieć bieżącą kontrolę nad stanem realizacji danego zgłoszenia. Ewidencjonowane są w nim zgłoszenia klientów, odpowiedzi konsultantów, a także wszystkie sugestie z Państwa strony.
Nasi konsultanci to profesjonalny zespół, który doskonale zna się na systemach ERP. Ich głównym zadaniem jest sprawna obsługa zgłaszanych przez Państwa problemów, aby nie utrudniały one pracy. Stawiamy na ludzi, którzy swoją wiedzą i umiejętnościami zadbają o to, aby Państwa system działał bez zastrzeżeń.