Webinar „Comarch BI Point Menadżer 2.0”

Comarch ERP XL

Webinar „Comarch BI Point Menadżer 2.0”

2018

 

Chcieliśmy Państwa poinformować o organizowanym przez Comarch webinarze poświęconym nowej wersji „Comarch BI Point Menadżer 2.0.”. Webinar odbędzie się w czwartek 6 września 2018 roku o godzinie 11.00.

 

W trakcie webinaru zostaną poruszone tematy:

 

  • Charakterystyka Comarch BI Point Menadżer oraz korzyści z jego wdrożenia dla biura rachunkowego i jego klientów,
  • Wdrożenie i skonfigurowanie systemu krok po kroku,
  • W jaki sposób korzystać z dostępnych analiz i jak tworzyć własne rejestry,
  • W jaki sposób wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami platformy,
  • Jakie nowości niosą ze sobą zmiany w panelu administratora,
  • Nowe raporty które pojawiły się w rozwiązaniu BI Point Menadżer.

 

Dla kogo?

 

Na pewno najbardziej zainteresowani powinni być Klienci posiadający system Comarch ERP Optima/ Comarch ERP Optima BR, chcący w pełni wykorzystywać możliwości modułu klasy Business Inteligence.

 

Dla osób, które wcześniej nie korzystały z rozwiązania Comarch BI Point Menadżer prowadząca pokaże jakie korzyści można odnieść dzięki platformie. Dla biegłych w programie webinar podpowie w jakich kwestiach można jeszcze wykorzystywać jego funkcjonalności oraz przybliży nowe możliwości związane z aktualizacją platformy.

 

Całe spotkanie poprowadzi Konsultant BI, Comarch SA  Paulina Ziarek.

 

Zapisy na planowany webinar dostępne są pod linkiem.

Podczas szkolenia dostępny będzie czat!

 

Comarch BI

 

 

 

 

Wersja Comarch BI Point Menadżer 2.0 powinna być dostępna jeszcze w tym miesiącu. Zmiany będą dotyczyć:

 

  1. W obszarze administracji:

 

  • Przedsiębiorcy – dostęp dla więcej niż jednego użytkownika lub nawet możliwość wglądu do kilku baz danych w przypadku spółki
  • Biuro Rachunkowe – dostęp również dla pracowników biura

 

  1. Nowy moduł – komentarze

 

  1. Obsługa nowych modułów z Comarch ERP Optima

 

  1. 70 nowych zestawień, dotyczących:

 

  • Wielkości podatków pozostałych do zapłaty,
  • Wielkości wpłaconych zaliczek na podatki,
  • Terminy płatności składek ZUS,
  • Pozostałych należności Klienta względem Biura Rachunkowego,
  • Danych adresowych i personalnych pracowników,
  • Danych pochodzących z Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • Terminów upływu badań pracowników oraz ich uprawnień,
  • Wykazów samochodów firmowych,
  • Pozycji z zestawień księgowych.

 

Jeśli zainteresowało Państwa rozwiązanie zapraszamy na Webinar.