Zmiany w usłudze iKsięgowość24

Biuro Rachunkowe

Zmiany w usłudze iKsięgowość24

 2019

Szanowni Państwo, informujemy o zbliżających się zmianach w usłudze iKsięgowość24, które będą obowiązywać od 01.01.2020 r.. Z usługi korzysta już ponad 2500 tysiąca biur i ich liczba stale się powiększa co świadczy o dużym zainteresowaniu i funkcjonalności serwisu.

 

Portal iKsięgowość24 to miejsce dla biur rachunkowych, które chcą promować się w największej w Polsce bazie biur rachunkowych, jak i firm, które poszukują profesjonalnej obsługi księgowej. iKsięgowość24 jest narzędziem, które wspiera biura rachunkowe, usprawnia komunikacje i współpracę z klientem. Przede wszystkim ogranicza wszechobecną papierologię, co zdecydowanie wpływa na oszczędność czasu, redukcję błędów oraz ekologię poprzez ograniczenie stopnia zużycia papieru. Dzięki portalowi dla biur rachunkowych klient ma gwarancje bezpieczeństwa danych za pomocą regularnie wykonywanego backupu wszystkich danych.

 

Planowane zmiany

 

Modyfikacje dotyczą przede wszystkim wprowadzenie rabatu na usługę Comarch OCR w zależności od pakietu iKsięgowość24. Rabat naliczany będzie na bieżąco na fakturze dla klienta po 01.01.2020 r.

 

  • Pakiet Srebrny 7% rabatu
  • Pakiet Złoty 17% rabatu

 

W ramach przypomnienia chcemy podkreślić istotne różnice między pakietami. Pakiet Srebrny oferuje przesyłanie dokumentów za pomocą Internetowej Wymiany Dokumentów (IWD) do 100 dokumentów oraz pamięci IBARD 5GB. Pakiet Złoty zawiera  nielimitowaną ilość w IWD oraz IBARD 30GB.

 

Biuro rachunkowe będzie mogło nadal udostępniać program Comarch ERP XT dowolnej liczbie swoich klientów. Natomiast wprowadzono ograniczenie czasowe dla klientów biura, czyli faktycznych użytkowników programu Comarch ERP XT. Każdy klient będzie mógł korzystać z tego programu bezpłatnie przez 12 kolejnych miesięcy od momentu skonfigurowania Internetowej Wymiany Dokumentów. Dalsze korzystanie będzie wymagało ponoszenia opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem.

 

 

Główne zasady dotyczące płatności i ważności konta klienta

 

  • opłata za kolejny okres użytkowania pobierana jest z góry i wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności internetowej Dotpay,

 

  • w momencie braku opłaty za konto, użytkownik nie ma dostępu do danych oraz nie posiada możliwości ich podglądu,

 

  • ważność konta klientów, które na dzień 01.01.2019 r. jest w trakcie trwania 12 miesięcznego okresu, wygaśnie dopiero, gdy upłynie pełne 12 miesięcy.

 

  • klienci nie mają obowiązku zachowywania ciągłości umowy. Kolejny termin rozpoczyna się poprzez opłacenie kota za 30 dni lub za 365 dni (w zależności, którą opcja zostanie wybrana).

 

 

Zachęcamy do zapoznania się z najnowszym regulaminem dotyczącego korzystania z portalu iKsięgowość24.